23 Şubat 2013 Cumartesi

Bikarbonat Testim !

Yaklaşık 5 gündür kullandığım Bikarbonatın, medikalden aldığım Turnusol kağıdı ile ph değerimi test ettim. Bu arada hiç Bikarbonat kullanmayan kızımın ph değerinide ölçtüm. 

Gördüğünüz gibi sağdaki benim ph değerim , soldaki ise kızımın.
Resimde ,sağdaki yani benim ph değerim çok iyi , ama kızımın ise düşük.     
Bir diyaliz hastası olarak faydasını gördüm. Biz diyalize girenler olarak kullandığımız ilaçlardan dolayı ve fazla sıvı alamadığımızdan  kabızlık yaşayabiliyoruz. ALLAH,a hamd olsun şu an kabızlık çekmiyorum. Ayrıca tansiyonumda normal değerlerde. Kendime ait bu bloğumdan Astrolog Sayın Kemal Milar beye en kalbi Teşekkür ve şükranlarımı sunar , kendisinden ALLAH razı olsun diyorum.

Kanser hastası kayınpederim de 1 haftadan bu yana Bikarbonat uyguluyor . Ayrıca kendisinin önümüzdeki Mart ayının sonunda PET-BT çekimi var , inşallah şifa görür ve bu sevinçli haberleri yine sizlerle ve Kemal beyle paylaşırım. Tekrar teşekkür ederim Kemal bey .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder