14 Şubat 2013 Perşembe

Kemal Milar ve Karbonat

İnternet ve Sosyal paylaşım sitelerinin faydalarını ciddi olarak görmeye başladım. Geçen gün takibe aldığım Kemal Milar beyi ve yazılarını dikkatle izliyorum. Hiç aklınıza gelmeyen hayatınızda mutlaka duymuş olduğunuz Bikarbonat,ın faydalarını okuyunca sevinçle siz değerli arkadaşlarımla paylaşmak istedim. Bikarbonatın insan üzerindeki faydaları saymakla bitmiyor. Şeker hastasından tutun Kanser hastasına kadar şifası olduğunu öğrendim. Sadece bir çay bardağına ılık su ile karıştırılıp bir çay kaşığı sabah ve akşam içilen karbonatın başta Yüce Rabbim olmak üzere her şeye iyi geldiğini öğrendim. İsteyen arkadaşlarım Kemal Milar isimli kişiyi (astrolog ) takibe alabilirler. Saygılarımla Aytaç Alca Bu linkden ulaşabilirsiniz :
https://www.facebook.com/kemal.milar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder